Customer Relationship Management

Presents a collection of articles, which helps organizations understand how to build customer loyalty through unique relationship-building strategies, such as partnerships, branding, and superlative customer service.
310,00 DH
Presents a collection of articles, which helps organizations understand how to build customer loyalty through unique relationship-building strategies, such as partnerships, branding, and superlative customer service.
Plus d'infos
ISBN / EAN 9781578516995
Publication date 2002-01-01 00:00:00
Auteur Harvard Business Review
Editeur Harvard Business School Press
Roman, Romans, Litterature, Littrature francophone, Rayon marocain, Polars, Science fiction, fantasy, Théatre, Essais, Poésie - Books, Livres en anglais, Littérature étrangère, Livre Anglais, English Books, English Books - Manga Mangas Mangas en anglais, Manga shop, Magasin manga - BD, Bandes dessinées, Bande dessinée, Comics, BD enfant, BD Tout public - Livres pour enfants, Livre pour enfant, Littérature jeunesse, Jeunesse, Éveil 3-6 ans, 6-9 ans, 9-12 ans - Activités montessori - Livres scolaires, Manuels scolaires, Manuel scolaire, Scolaire, Pédagogie scolaire, Parascolaire, Pédagogie - Journaux, Magazines, Journal, sciences humaines, Entreprise, Psychologie, Informatique, Médecine - Dieu, Islam, Religion - Livres droit, Ouvrages juridiques - Librairie, Livres, Abonnement, Livraison à domicile © 2008-2022 M & M Strategy S.A.